Elite smiley

Kontakt på tlf.: 70 22 43 22

Hverdage 08.00 - 20.00. Weekend 08.00 - 17.00

FAQ – ofte stillede spørgsmål

 

Hvordan bestiller jeg?

Du bestiller ved at ringe på tlf 70 22 43 22 eller skrive til os på info@frimannsgourmet.dk. Som noget helt nyt kan du nu bestille alle vores faste menuer online. Har du ændringer til en fast menu eller ønsker du at sammensætte din egen menu kan du kun bestille ved at ringe eller skrive.

 

Jeg ønsker at reservere en dato?

Du kan altid ringe eller skrive til os og forhåndsreservere en dato. Når du har lavet en forhåndsreservation hos os ved du at du kan få maden. Du kan så senere vende tilbage med menu og antal kuverter. En forhåndsreservation er altid god på de store konfirmationsdage og lignende.

 

Hvordan modtager jeg maden?

Alt det kolde kommer anrettet på hvide elegante fade. Det varme leveres varmt i termokasser, dog skal saucen altid varmes. Det varme kommer pakket i foliekasser og skal anrettes på egne fade/skåle. Hvis det ønskes kan det også aftales at alt leveres i engangsemballage.

 

Hvornår kan jeg senest ændre i min ordre?

Du kan ændre i din ordre op til 8 dage inden levering

 

Hvornår kan jeg senest bestille?

Du kan bestille op til 5 hverdage inden arrangementet. I tilfælde af at du er sent ude anbefaler vi at du giver os et ring på tlf. 70 22 43 22 så ser vi om vi kan hjælpe dig alligevel

 

Jeg ønsker maden leveret?

Vi leverer på hele sjælland, samt lolland og falster, til fornuftige leveringspriser. Vi kommer også og henter servicen igen på et ønsket afhentningssted enten der hvor maden er leveret eller på alternativ adresse. Se vores leverings og afhentningspriser her.

 

Hvornår afhentes fade og kasser?

Vi kommer altid og afhenter service igen efterfølgende mandag medmindre andet er aftalt. Vi vil afhente i tidsrummet 9-16 og det kan godt aftales at der skal tages kontakt eks. En halv time inden afhentning. Såfremt vi maden blev leveret i et selskabslokale man ikke har adgang til om mandagen, sørger man blot for at aftale at det afhentes på alternativ adresse eks. Hjemmeadressen.

 

Jeg har en vegetar/allergiker i selskabet?

Såfremt der er vegetar/allergiker i selskabet kan der aftales et alternativ. Du kan se vores vegetarmenuer her og du kan se hele vores allergene liste her.